Íme egy egyedi változat: "Ennyit pörög a Kia megfizethető elektromos autója, ha padlógázzal húzod a kormányt!"
A Kia városi cirkálója az Autobahnon kapott próbát, ahol különféle helyzetekben tesztelték a jármű fogyasztását is. A koreai elektromos kompaktot kimozdították a megszokott komfortzónájából, és a 58,3 kilowattórás akkumulátorral, valamint a 204 lóerős villanymotorral egyértelműen nem az autópályás közlekedésre tervezték. Ennek ellenére a videó tanúsága szerint a saját műszeregysége alapján akár 173 km/óra sebességre is képes. Ami viszont igazán figyelemre méltó, az a fogyasztási mutató. A hivatalos adat szerint a Kia 1,49, illetve 15,8 kWh/100 km között mozog. Ezt az értéket a jármű nagyjából tartotta is a felhajtóig, bár az ekkor mért 17,6 kWh/100 km-es fogyasztás nem igazán releváns, hiszen a mérés egy rövid távon zajlott. A továbbiakban esőben és sűrű forgalomban folytatták az autópályás tesztet, ahol a sebesség főként 110 és 120 km/h között alakult. A végsebesség-teszt lehetősége nélkül a műszeregység végül 22,5 kWh/100 km-es fogyasztást mutatott, ami azt jelenti, hogy a kisebb akkumulátorral rendelkező autó reális, ingázó felhasználás mellett körülbelül 200 kilométeres hatótávot tud biztosítani.




