Újra Budapest és Magyarország vonzza a világ figyelmét.

A főváros és a magyar vidék különleges varázsát világszerte elismert modellek, színészek és tartalomkészítők népszerűsítik, akik életre keltik a helyszínek egyedi szépségét.
Immár harmadik alkalommal világszerte ismert, milliók által követett Instagram- és TikTok-tartalomgyártók érkeztek május 6-án Budapestre, hogy az azt követő napokban Magyarországot és Budapestet népszerűsítsék a világ szinte minden táján. Látogatásuk három napja alatt 22 helyszínen, 30 hazai szolgáltató segítségével mutatják meg hazánk szépségét. Az ideérkező tartalomgyártók százmilliós követőtábora így nemcsak Budapest, de a magyar vidék kincseit is felfedezheti.
Több mint 101 millió Instagram- és 102 millió TikTok-követő figyelme összpontosul arra a háromnapos eseményre, amelyre kilenc különböző országból érkező körülbelül 50 nemzetközi influenszer látogatott el a fővárosba.
A kezdeményezésre világszerte elismert, milliós követőtáborral rendelkező tartalomkészítők mondtak igent. Az idei program nemcsak a távoli országokra, hanem a közeli piacokra is fókuszál, ahonnan az érkező alkotók autós túrák során osztják meg élményeiket. Ennek köszönhetően a magyar turizmus szempontjából kulcsfontosságú célországokban, mint az Egyesült Államok, az Egyesült Királyság, Németország, Olaszország, Franciaország, Spanyolország, Lengyelország, Csehország és Románia, népszerű vloggerek, bloggerek és színészek is részt vesznek a rendezvényen.
A program középpontjában a kultúra, a gasztronómia és a turisztikai élmények állnak, mindezt pedig a vidéki borászat és ínycsiklandó ételek gazdagítják. A látogatók Budapest ikonikus helyszínein túl felfedezhetik a híres tokaji borvidéket, valamint a neves herendi porcelán csodáit. Az idei év különlegessége abban rejlik, hogy a küldőországok által megadott adatok alapján különböző célcsoportok számára egyedi tartalomgyártó szegmenseket alakítottunk ki. Ezek a tartalomgyártók eltérő programtervek mentén osztják meg élményeiket követőikkel, így bemutatva Budapest és a magyar vidék varázsát.
Több mint 56 milliárd megtekintést regisztráltak az utazással összefüggő hashtagekkel ellátott videókra olyan közösségi média platformokon, mint a TikTok vagy az Instagram. A milleniál generáció 64 százaléka inkább a tartalomkészítők ajánlásaira támaszkodik, mint a hagyományos reklámformákra, és az Instagramon közel 1,5 milliárd felhasználó közül 62 százalék keres aktívan utazási inspirációt.
A háromnapos rendezvényünk célja, hogy a korábbi kampányok nyomdokain haladva, erősítse hazánk desztinációs imázsát, növelje Budapest ismertségét és fokozza a nyári turisztikai szezon forgalmát. A közösségi média platformokon közzétett tartalmaink célzottan az egyes piaci szegmensek népszerű online foglalási felületeire irányítanak, lehetővé téve a követők számára az azonnali foglalást. Ezzel a megközelítéssel szeretnénk elősegíteni, hogy minél többen, a lehető legkönnyebben felfedezhessék a magyar fővárost. "Ezek az innovatív marketingeszközök különösen hatékonyan tudják befolyásolni a fiatal generációk utazási döntéseit."
Csendes Olivér, a Visit Hungary vezérigazgatója hangsúlyozta, hogy "a személyes élményekre épülő kommunikáció messze felülmúlja a hagyományos reklámformákat, hiszen sokkal hatékonyabb és autentikusabb módon tudja megszólítani a közönséget."