Különleges alkalom kínálkozik a mikro-, kis- és középvállalkozások számára – megmutatjuk, hogyan érdemes lépni!

Egy vállalkozásnak ma már nem elég léteznie, látszódnia is kell. Hol? Ott, ahol a legtöbben keresik: az interneten. Felismerte ezt a kormányzat is, amely a Demján Program weboldalkészítési pályázatán keresztül próbál online mankót adni azon vállalkozásoknak, amelyeknek nincs, vagy nem elég hatékony a honlapja. E forrásokra nagy az érdeklődés, a keret ennek megfelelően fogytán. Pedig a jászkunsági vállalkozásoknak (is) érdemes lenne csipkedniük magukat.
- Jelenleg rendelkezünk egy weboldallal, de az csupán az alaptevékenységünket tükrözi. Pályázatunk célja, hogy hangsúlyosabb szerepet kapjon a webes kommunikáció, hiszen folyamatosan bővül a tevékenységi körünk, és ezt szeretnénk hatékonyan bemutatni - mondta el hírportálunknak Halápi Péter, a szolnoki Grafikon.hu Kft. ügyvezetője. A cégvezetővel arról beszélgettünk, hogy mi motiválta őket a Demján Program weboldalkészítési pályázatának benyújtására.
Ahogyan említette, a honlapfejlesztés ötlete már régóta foglalkoztatta őket, de most végre adódott egy kiváló alkalom a megvalósításra. Információink szerint a digitális nyomdai szolgáltatásokat nyújtó cég jelenlegi weboldala csupán egyfajta bemutatkozó felület, ám a jövőbeni terveik között szerepel egy interaktív platform kialakítása, ahol a vásárlók könnyedén leadhatják rendeléseiket, sőt, webshopot is működtetnének. Ehhez pedig a Demján Sándor Program által kínált pályázati lehetőség kifejezetten hasznos segítséget nyújt számukra.
Kiváló alkalom a Demján Program weboldalkészítő pályázata, azonban érdemes sietni, mert a keretköltség már közelít a végéhez.
A szolnoki cégvezető véleménye teljesen helytálló. A Demján Program keretében elindított "Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja" kezdeményezés éppen ezt a célt szolgálja. A hivatalos weboldalon található információk szerint,
Az igénylésekkel pedig nem árt iparkodni, mert a 9 milliárd forintra meghirdetett keretből már több mint 8 milliárdnyi összegre adtak be pályázatot.
A jászkunsági vállalkozások körében csupán az összes cég felének van hivatalos weboldala.
A jászkunsági vállalkozások számára különösen érdemes kihasználniuk a digitális lehetőségeket, hiszen a helyi cégek jelentős része még mindig lemaradásban van az online térben való megjelenés terén. Nebehaj Vanda, a Mazuri Marketing Kft. ügyvezetője szerint a régió vállalkozásainak körülbelül fele bír saját weboldallal, ami egyértelműen kedvezőtlen helyzetet tükröz. A cég vezetője hangsúlyozta, hogy a mai piacon egy vállalkozás sikerének kulcsa a saját weboldal megléte. Ahogy ő fogalmazott, a láthatóság kulcsfontosságú a sikerhez, és ez nem csupán annyit jelent, hogy aktívak vagyunk a közösségi média platformjain, hanem szükség van egy hivatalos weboldalra is, amely komolyságot és hitelességet kölcsönöz a vállalkozásnak.