Május hónapjában újra a közösségi média sztárjai vonzzák a látogatókat Budapest szívébe.

Az elmúlt évi sikerekre építve újabb nagy kampány indul, a tavalyihoz hasonló nagyságrendű költségvetéssel.
Tavaly májusban a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) egy különleges esemény keretében 14 ország körülbelül 50 influenszerét és több mint 100 hazai tartalomgyártót invitált meg a Budapest Influenszer Tripre, hogy felfedezzék és népszerűsítsék a gyönyörű magyar fővárost.
Az első tartalomgyártó együttműködés kiemelkedő eredményeket produkált. A tartalomgyártók mindössze három nap alatt Budapest 47 ikonikus helyszínét fedezték fel – számolt be Csendes Olivér, a Visit Hungary vezérigazgatója a héten az Indexnek adott interjújában.
Az aktivitás során 2000 különböző tartalom született, ami lehetővé tette, hogy a véleményvezérek csatornáin keresztül körülbelül 340 millió követő ismerkedhessen meg Budapest páratlan turisztikai ajánlataival – tette hozzá a vezérigazgató.
"Május első felében 50 nemzetközi tartalomgyártó látogat el Budapestre 9 különböző országból" - nyilatkozta Csendes Olivér. Az idei rendezvény különlegessége, hogy nemcsak távoli országok képviselőit vonzza, hanem a szomszédos piacokra is nagy hangsúlyt fektet. A megszokott angol, spanyol, francia és német véleményformálók mellett román, cseh és lengyel tartalomgyártók is részt vesznek az eseményen - tette hozzá.
A tavaszi eseményen túl nyáron a Forma-1 és a Sziget Fesztivál idején, valamint ősszel is terveznek hasonló akciókat. Például újfent kínai tartalomgyártókat invitálnak Budapestre.
A vezérigazgató véleménye szerint a Visit Hungary marketingtevékenységének valódi hatékonyságát a rendszerszintű megközelítés biztosítja. "Nem csupán különálló kampányokat indítunk, hanem egy jól átgondolt, adatalapú stratégiát követünk, amely kézzelfogható eredményeket produkál" - tette hozzá a végső gondolatában.