Pavel Stanchev, a TV2 csoport vezetője, megosztotta a csatorna sikerének kulisszatitkait a BorsOnline hasábjain.


A francia-bolgár médiapiaci szakember már több mint fél évtizede a vezető hazai kereskedelmi tévé irányítója, és ezidő alatt rengeteg sikerműsort láthattak a nézők a TV2 csoport csatornáin. Pavel Stanchev most elárulta, hogy milyen szempontok alapján döntenek, amikor egy új show-ról vagy sorozatról van szó, amit a TV2 képernyőjére szánnak.

A TV2 neve szorosan összekapcsolódik számos, hosszú éveken át népszerűsített műsorral, mint például a Sztárban Sztár, a Dancing with the Stars, a Séfek Séfe, és a Farm VIP. Ezen kívül olyan visszatérő óriásprodukciók is fémjelzik a csatornát, mint a Megasztár és A Nagy Duett, valamint új formátumok, például A Kiképzés és a Kincsvadászok, amelyek friss színezetet adnak a műsorkínálatnak. A TV2 saját gyártású sorozatokkal, mint a Hazatalálsz, és saját streaming tartalmakkal, mint a TV2 Titkok Ramónával is gazdagítja repertoárját, emellett nemzetközi piacra szánt megvett szuperprodukciókkal, például a Hunyadival is kísérleteznek, és a nézettségi adatok szerint sikeresen szerepelnek. Pavel Stanchev, a TV2 Csoport vezérigazgatója egy közelmúltbeli interjúban részletesen beszélt arról, milyen kritériumok alapján kapnak zöld utat a különböző tartalmak, amelyeket a nézők a TV2 vagy egyéb kábelcsatornáik képernyőjén láthatnak.

Pavel Stanchev és a TV2 Csoport vezetése a lineáris tévézés mellett figyelemmel kíséri a streaming hálózatok fejlődését is, de mégis úgy döntöttek, hogy a hozzájuk került Hunyadi sorozatot nem pénzért adják a magyar nézőknek. Pedig biztosan sokan nézték volna a TV2 Playen is.

A Netflix és hasonló szolgáltatások még nem tudták teljesen háttérbe szorítani a hagyományos tévécsatornákat Magyarországon. Ennek ellenére a TV2 csoport nem tervezi, hogy teljes mértékben áttérjen a streaming platformokra, viszont ez nem akadályozza meg őket abban, hogy folyamatosan fejlődjenek ezen a területen.

Related posts