Pepco: Németországban súlyos problémák merültek fel, a magyar helyzetről pedig a cég szóvivője adott tájékoztatást.


Ahogy már korábban említettük, egy neves európai diszkontlánc nyugat-európai leányvállalata átszervezésre kényszerül, mivel az adott ország kiskereskedelmi piacán egyre élesebb a verseny. A cég helyi tagozata úgy határozott, hogy önigazgatási eljárás keretében újraszervezi működését, amelynek során több bolt bezárása is szóba kerülhet. Ez a lépés körülbelül 500 munkavállalót érint az érintett területen.

Mint ahogy korábbi írásunkban említettük, a Németországban működő 64 Pepco üzlet helyzete jelenleg felülvizsgálat alatt van, és elképzelhető, hogy közülük több bolt végleg bezárja kapuit. A boltbezárások leginkább Berlinben, Magdeburgban, Lipcsében, valamint a Rajna- és Ruhr-vidék területén várhatóak, ahol jelenleg körülbelül 500 munkavállalót foglalkoztatnak.

A cégcsoport hangsúlyozta, hogy az átszervezés csupán egyetlen országban működő leányvállalatot érint, és semmiféle hatással nincs a vállalat többi európai egységére, beleértve a magyar Pepco-hálózatot is.

A Pepco megnyugtató válasza egy olyan üzenet, amely biztosítja a vásárlók számára, hogy a cég figyelemmel kíséri igényeiket és aggályaikat. Az ügyfélszolgálat jól képzett munkatársai készséggel állnak rendelkezésre, hogy minden kérdést megválaszoljanak, és a lehető legjobb megoldásokat kínálják. A Pepco elkötelezett amellett, hogy a vásárlói élményt folyamatosan javítsa, így minden panaszra és javaslatra nyitottan reagál. Ez a hozzáállás nemcsak a bizalomépítést szolgálja, hanem segít abban is, hogy a vásárlók biztonságban érezzék magukat a vásárlásaik során.

A Pepco Magyarország hivatalos közleményben válaszolt a kialakult helyzetre. Közlésük szerint "a németországi átszervezés nem gyakorol hatást sem a magyar munkavállalókra, sem a hazai üzlethálózatra. A két egység teljesen függetlenül működik."

A Pepco cégcsoport a háttérben továbbra is erős pénzügyi eredményeket mutat: a 2025-ös pénzügyi év harmadik negyedévében a vállalat 1,1 milliárd eurós árbevételt ért el, ami 7,7 százalékos növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest.

Magyarországon a Pepco márkának folyamatosan növekvő népszerűsége van. A cég hazai képviselete hangsúlyozta elkötelezettségét a magyar piac iránt, és megerősítette, hogy "üzleteink a megszokott nyitvatartással, változatos termékkínálattal és kedvező árakkal állnak vásárlóink rendelkezésére."

Related posts