Egyedi megfogalmazás: Szilárd alapokra építve és precíz finomhangolással lépett szolgálatba az MPRSZ frissen kinevezett elnöksége - Média - DigitalHungary - A találkozási pont a digitális és a valós világ között. Fedezd fel az élet virtuális dimenzióját!

Az elnökség deklarált célja, hogy hangsúlyosabban körvonalazza a szervezet szolgáltatásait a vállalati kommunikációs vezetőknek és az ügynökségek vezetőinek, miközben igazodási pontot kínál a szakmának olyan etikai kérdésekben is, mint a mesterséges intelligencia használata vagy a fake news, a deepfake-ek és a tényellenőrzés. A magas szakmai minőség biztosítása érdekében az MPRSZ megerősíti a MPRSZ megerősíti a nemzetközi normák alapján működő ügynökségi (Consultancy Management Standard, CMS) és egyéni (Continuing Professional Development, CPD) szakmai minősítési programokat, emellett továbbra is részt vesz olyan PR-listák összeállításában, mint a TOP50 vagy a Signature40.
A public relations szektor, hasonlóan más kommunikációs szakmákhoz, kiemelkedő figyelmet fordít az utánpótlás-képzésre. A megbízók és az ügynökségek egyaránt lelkes, elkötelezett és szakmailag felkészült fiatal szakembereket várnak, akik biztosítják a PR hivatás jövőbeli jelentőségét és vonzerejét. Két éve az MPRSZ ingyenes tagsági lehetőséget kínál a diákok számára, évente megszervezi a Next Generation PR World Cup-ot a 35 év alatti szakembereknek, és idén egy hackathon eseményt is terveznek. 2025-ben pedig elindítják a Next Gen Meet programot, amely lehetőséget biztosít a szakirányú tanulmányokat folytató hallgatók számára, hogy betekinthessenek ügynökségek és nagyvállalatok kommunikációs csapatainak mindennapi munkájába.
Folytatódik a szövetség havi szakmai és networking rendezvénysorozata, a Drinks&Links - ennek idei első eseménye január 30-án lesz -, illetve az MPRSZ számos konferencián képviseli a szakma érdekeit.
Új kezdeményezés indul "Közelebb a médiához" címmel, amely során idén négy különböző szerkesztőséget látogathatnak meg az érdeklődő kommunikációs szakemberek. Ezzel az MPRSZ célja, hogy erősítse a kapcsolatot az újságírók és a kommunikációs szakma képviselői között, lehetőséget teremtve a tapasztalatok és tudásmegosztásra.
A tagozatok eddig rendkívül sikeresen működtek az elmúlt évek során, hiszen lehetőséget biztosítanak arra, hogy az azonos érdeklődésű szakemberek közösen dolgozhassanak és tapasztalatokat cserélhessenek. Jelenleg három aktív tagozat működik (employer branding, kríziskommunikáció, kulturális), de hamarosan elindul a belső kommunikációs tagozat is, amely új dimenziókat nyithat a szakmai együttműködésben.
„Az utóbbi évek során sikerült megerősíteni az MPRSZ-t, megalapozni több új programot, és örömmel tapasztaljuk, hogy a taglétszámunk is folyamatosan növekszik.” – nyilatkozta Sztaniszláv András, a Magyar PR Szövetség elnöke. – „Bízom benne, hogy a következő időszakban támogató szakmai környezetben végezhetjük munkánkat. Nagy segítséget jelent, hogy újra egy erős és kiváló szakemberekből álló Felügyelő és Etikai Bizottság áll mellettünk, így optimistán vághatunk neki a következő kétéves ciklusnak. Számítok mindenki aktív közreműködésére.”