Tavares véleménye szerint a Fiat 500e elmaradó népszerűsége mögött a marketingesek hiányosságai állnak. Az autó értékesítése nem úgy alakul, ahogyan azt elvárták, és a szakember úgy látja, hogy a kommunikációs stratégiák nem elég hatékonyak ahhoz, hogy fe
Még mindig nem javul a Fiat 500e iránti kereslet, a Stellantis vezérigazgatója szerint mindez a marketingesek hibája
Carlos Tavares, a Stellantis vezérigazgatója a marketinges csapatok alkalmatlanságával indokolta a Fiat 500e mellett a Maserati modellek vártnál alacsonyabb népszerűségét is. A megoldás azonban már készül a problémára, egy hibrid változatot is fejlesztenek az eredetileg kizárólag elektromosnak ígért jelenlegi Fiat 500 generációból. Ne feledjük: a 2007-ben bemutatott előző Fiat 500 sorozat minden egyes piacon jóval népszerűbb tudott maradni, ahol párhuzamosan forgalmazták új autóként mindkét változatot. Persze, arra senki sem hívja fel a figyelmet a cégcsoport nyilvános kommunikációjában, hogy a régi Fiat 500 súlyos milliókkal került kevesebbe a tisztán elektromos utódnál, részben a lengyel gyártás és a kevésbé prémium pozicionálás végett.
Összevetésképp: készletről jelenleg még hazánkban is kapható a benzines 500, méghozzá 5,5 millió forintért, miközben az elektromos változat 11,5 millióról indul.