A mézes heteknek vége, és Meghan Markle zsebei mostanra jól meg vannak tömve.

Sikeresen kezdett Meghan Markle márkája, az As Ever, ugyanis percek alatt felvásárolták a hercegné által termelt mézet. A sussexi hercegné saját birtokán tart méhfarmot, így teljesen organikus módon tud mézet előállítani, majd eladni újonnan indult webshopjában.
Instagram-oldalán közölte az örömteli hírt Meghan Markle, miszerint rekord gyorsasággal fogyott el a méz webshopjából. Megköszönte követői támogatását és vásárlását, elmondása szerint nagyon sokat jelent mindez számára.
A hercegné márkájának sikere még néhány héttel ezelőtt korántsem volt olyan biztos, mint ahogyan azt sokan gondolták. Kiderült, hogy a márka mögött álló személyt azzal vádolták, hogy teljes mértékben lemásolta egy másik népszerű márka arculatát és nevét. Mindez a márciusban esedékes Netflix-sorozatának premierje előtt történt, amely a márka népszerűsítésére készült. A nyolcrészes minisorozatot mi is megtekintettük, és részletesen írtunk róla.